Event- og vagtplanlægningssystemer
Der findes IT-løsninger, som gør det nemmere at styre og håndtere arrangementer og stævner og at planlægge vagter ved arrangementerne.
Der findes IT-løsninger, som gør det nemmere at styre og håndtere arrangementer og stævner og at planlægge vagter ved arrangementerne.
Der kan være mange opgaver at holde styr på og koordinere før under og efter en gymnastikopvisning, et badmintonstævne og et loppemarked. Heldigvis findes digitale løsninger, som kan hjælpe stævne- og turneringsledere, eventkoordinatorer og koncertarrangører i mål med arrangementet. Her er en lille buket:
Idrætsforeninger og -klubber uden fastansat lønnet personale kan indgå en sponsoraftale med NemTilmeld og derigennem få gratis adgang til en tilmeldingsportal, der kan håndtere tilmelding til foreningens arrangementer, administration og kommunikation.
Ledere, frivillige og hjælpere kan bruge en vagtplansløsning til at kommunikere og hente information om vagter. I kan administrere og planlægge en event og genbruge alle informationer næste gang, I skal arrangere den samme eller lignende events. Systemet giver automatisk notifikationer før en vagt og mulighed for at synkronisere med egen kalender.
Vagtplanlægningsløsninger kan også bruges til opgaver med at påsætte trænere, bemande dommerborde, fordele cafévagter og lignende.
Der er p.t. 2 løsninger, som DGI har testet sammen med foreninger. Det er Appvagt og Workfeed.
Og her kan du se DGI's anbefalinger om fællesskab på digitale platforme ift. Messenger, Zoom og Teams.
Vi kan kun vise dig indholdet her, hvis du accepterer marketing-cookies. Ret dine cookie-indstillinger