BetterBoard
BetterBoard er et professionelt værktøj til digitalisering,
planlægning, eksekvering og opfølgning af bestyrelsesarbejdet.
Med BetterBoard får I struktur og sikkerhed omkring bestyrelsens dokumenthåndtering, og samtidig sparer I tid. Alt er samlet ét sted, og alle har adgang til det samme materiale. Det betyder også, at det ikke længere er op til det enkelte bestyrelsesmedlem at arkivere bestyrelsesmaterialet lokalt på egen computer, hvis man for eksempel bruger mail til at sende materialet.
I vil også opleve en meget nem overlevering og tilføjelse af nye bestyrelsesmedlemmer, da det blot kræver få klik og indtastninger for at give adgang til alle bestyrelsens dokumenter som vedtægter, referater, aftaler og lignende.
Læs mere om hvad BetterBoard kan gøre for jeres forening
Desuden vil bestyrelsen overholde kravene, der er kommet med persondataforordningen.
Funktioner:
- En samlet oversigt over bestyrelsens arbejde.
- Krypteret dataopbevaring og distribution af fortrolige og
sensitive oplysninger. - Smart GDPR funktion (Persondataforordningen).
- Høj sikkerhed - blandt andet 2-faktor log-in.
- "Superuser overblik” hvis du sidder i flere bestyrelser, som
benytter BetterBoard portalen. - Rollebaseret adgang med 5 niveauer til f.eks. sekretær,
revisor, advisory board etc. - Smarte annoterings og kommentar muligheder direkte på
dokumenterne. - Deling af annoteringer/kommentarer.
- Bestyrelsens eget arkivsystem.
- Intelligent søgefunktion
- Oprettelse af arbejdsrum for dele af bestyrelsen.
- Hurtig historisk indblik for nye bestyrelsesmedlemmer.
- Nyttige skabeloner som mødeagenda, forretningsorden,
strategiske værktøjer etc.