Kommercielle samarbejder

DGI’s ambition er, at Jump4fun i de kommende år bliver et tilbud til børn i hele landet. Det kræver ressourcer at rulle indsatsen ud, og derfor er DGI interesseret i kommercielle samarbejder og sponsorater.

Med Jump4fun er det DGI’s vision at børn med motoriske, kognitive eller sociale udfordringer trives bedre og gennem deltagelse i idrættens fællesskaber på et Jump4fun-foreningshold oplever øget mental og fysisk sundhed. 

Vi ønsker at inspirere og motivere børn og unge, der bøvler med udfordringer til leg og bevægelse.

Hvis I er interesseret i at sponsorere eller samarbejde med DGI om Jump4fun, så kontakt Rikke Engly Mygind, Konsulent i DGI. Tlf. 30297663 eller rikke.engly.mygind@dgi.dk.

 DGI har tidligere haft kommercielle samarbejder om Jump4fun med:

  • Nike
  • Tranes Fond
  • Hillerød Kræmmermarked
  • Genma1000