Dans med en sang og hold hjernen i gang

Ser man bort fra corona har der da også været lyspunkter i DGI Dans & Musik. Vi har medvirket i udviklingen af et nyt koncept for seniorer: SANS – Dans med en sang og hold hjernen i gang. Her er fokus på at skabe glæde, trivsel og fællesskab blandt deltagerne samt at udnytte dansens, sangens og musikkens potentiale til at holde hjernen frisk.

DGI Dans & Musik har udsendt en ny medlemsfolder, som vi håber vil hjælpe alle i foreningerne. Vores kurser har haft gode og engagerede deltagere, som vi håber har fået god inspiration til jeres hold ude i foreningerne.

I 2020 har det krævet en særlig indsats at sætte sig ind i alle corona-retningslinjerne. Vi vil gerne sige et kæmpe tak til jer alle, som knokler i foreningerne, vi ved, at det ikke har været let i år. Og som noget helt nyt vil vi indføre kåringerne: Årets Danseinstruktør, Årets Frivillige Ildsjæl og Årets Danseforening på baggrund af nomineringer fra medlemmerne.